giixer 2014.04.28. 00:37

Így nőtt meg

Premier a Pixelblogon! Készítettem a egy animgifet. Azaz egy kis mozgóképet. Bevezetésnek, alább a téma.

 

Jacint4.jpg

A téma egy jácint, amint szépen kihajt a hagymájából.

12 napon keresztül, 21 fotóból készült sorozat. Mindegyik fotó villanyfénynél készült, hogy ne nagyon váltakozzanak a fényviszonyok. Közben mozgatni kellett a kamerát is, mert a jácint ki akart nőni a képmezőből.

 

Így nőtt meg, így virágzott ki.

Egyébként közel két év pihi után másodszor lett virág ebből a hagymából. Olvasgattam és hallottam ezt-azt, hogy hogyan kell bánni egy ilyen hagymással, hogy sötétben kell hagyni egy darabig, és ott öntözni, próbálkoztam betartani, de nem vagyok egy kertészeti szakártő, így a virág egy kicsit satnya lett. De a folyamat elég látványos, azt hiszem!

Címkék: animgif jácint cinemagraph Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pixelblog.blog.hu/api/trackback/id/tr326080665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása